
Articles
Malgrat tot, seguim fent activitat física...
Tot i el CORONAVIRUS, molts dels nostres usuaris/es segueixen fent activitat física durant aquest període de confinament a les seves cases. I és per això que us volem anar ensenyant com ho fan.
En aquesta mateixa notícia podreu anar veient les galeries de fotos que ens aneu enviant i com seguiu mantenint la forma.
Així que ja sabeu, si sou usuaris/es de qualsevol grup de l'OMET (d'adults i gent gran), envieu-nos per e-mail dues fotos i les publicarem. Ah!, recordeu de dir-nos qui sou i al grup al qual pertanyeu.
Entreu a la notícia per mirar les galeries fotogràfiques.
Ah!, i a més, pels infants que formen part del programa del Jocs Esportius Escolars, hem penjat alguns reptes i activitats per fer durant aquests dies de confinament a casa.
Animeu-vos a seguir fent activitat física i esperem les vostres fotos!
Adreces de correu a on ens ho podeu enviar:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
sAquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
En aquesta primera galeria us ensenyem les fotos que ens han enviat dels entrenaments del dia 17 i 18 de març de 2020.
20 de març de 2020
22 de març de 2020
23 de març de 2020
Pels esportistes dels Jocs Esportius Escolars
Pel que fa als nostres esportistes més petits, els d'esport escolar, us anirem penjant uns PDFS amb algunes propostes de reptes i activitats. Així tots ells/es es mantindran en forma per quan reprenguem l'activitat a les escoles.
- PDF D'ATLETISME (CLICA)
- PDF D'HANDBOL (CLICA)
- PDF INICIACIÓ ESPORTIVA I MULTIESPORT (CLICA)
- PDF MOTRICITAT (CLICA)
- PDF PARXÍS RITMIQUERO (CLICA)
24 de març de 2020
25 de març de 2020
26 de març de 2020
27 de març de 2020
30 de març de 2020
1 d'abril de 2020
RECORDEU, DIA 6 D'ABRIL: DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA
Que es noti, envieu-nos les vostres fotos fent activitat a casa. Digueu-nos qui sou i a quin grup d'adults, gent gran o esport escolar de l'OMET pertanyeu.
Amb totes les fotos farem una galeria fantàstica!
2 d'abril de 2020
3 d'abril de 2020
6 d'abril de 2020
Avui és el Dia Mundial de l'Activitat Física. Tothom a fer esport...a casa és clar!
L'equip de l'OMET també ho fem així com molts usuaris i usuaries nostres. Animeu-vos a enviar-nos les vostres dues fotos fent activitat física!
7 d'abril de 2020
8 d'abril de 2020
17 d'abril de 2020
20 d'abril de 2020