Aquest lloc web fa servir galetes i tecnologies similars.

Si no canvia la configuració del seu navegador, vostè accepta el seu us. Llegir més

Accepto

Una galeta -comunament coneguda com "cookie"- és una parcel·la de text enviat entre un navegador web i el servidor que té accés. Les galetes s'utilitzen per diferenciar un usuari d'un altre i per passar informació d'una pàgina a una altra pàgina web durant la sessió d'un únic usuari.
A l'Ajuntament de Sant Cugat es fa servir galetes per donar una millor experiència d'usuari. La informació proporcionada per les galetes ajuda a entendre com els nostres visitants utilitzen els llocs web de l’ajuntament perquè puguem millorar la forma en què presentem els nostres continguts. Aquestes galetes de s'anomenen de sessió no es poden desactivar i s'esborren al tancar el navegador.
L’Ajuntament de Sant Cugat utilitza les galetes de Google Analytics per definir les sessions d'usuari i obtenir dades generals de la navegació als webs municipals. No recopilen dades personals dels visitants dels llocs web municipals i utilitzen els estàndards d’identificació i caducitat per tal d'atribuir correctament l'activitat del visitant.

• Jocs Esportius Escolars
  • Activitats Físiques per a Adults
  • Escola de Ciclisme
  • Cursos Monogràfics
  • Trobades d'Iniciació Esportiva
  • Activitats Físiques per a la Tercera Edat
  • Campus d'Estiu d'Atletisme
  • Activitats Físiques per a Adults
  • fotos inici estructura cros
Mai
2018

Sortida de cloenda de marxa nòrdica

imatge 2Amb un dia esplèndid, una temperatura ideal i un sol que no va castigar gens ni mica, el passat divendres 18 de maig'18, vam anar a fer la sortida de cloenda dels grups de Marxa Nòrdica de l'OMET del curs 17-18.

La ruta escollida va ser l'Estany de Banyoles i els seus voltants...

L'inici de la caminada el vam fer des del restaurant Vora Estany, a tocar de l'estany i amb unes vistes molt maques.

imatge granA l'arribar i després d'esmorzar per agafar forces, vam començar a caminar amb la idea de voltejar tot l'estany i fer una visita a Les Estunes de Porqueres. Aquest indret es desviava una mica de la ruta que toca l'estany però valia la pena veure-ho degut a la singularitat del lloc.

Les Estunes, és un espai de gran valor natural i d'interès geològic. En la seva reduida dimensió és un resum de l'ecosistema de l'alzinar i la roureda, passant per una rica presència d'arbustos, plantes enfiladisses, molses i falgueres.

L'element més característic és la pedra de travertí. Aquestes roques que es poden veure, possiblement es van fragmentar en trobar-se al damunt de materials tous del subsòl i, aquesta ruptura va provocar l'aparició de les esquerdes i baumes que avui podem contemplar. De fet, ens hi vam posar per dins i, des d'aquests estretíssims passadissos de roca, vam fer alguna que altra fotografia. Espectacular!

imatge 1Amb Les Estunes visitades, vam anar a trobar una altra vegada el camí que dóna la volta l'estany. Al llarg de tot el seu recorregut vam poder anar gaudint d'unes vistes fantàstiques de l'estany i dels diferents llocs on ens anava portant el camí, miradors, estanyols, fauna autòctona, racons maquíssims amb una tranquil·litat absoluta i del cant d'ocells que viuen per la riba.

En total l'itinerari va ser de 10 km, i la caminada la vam acabar amb un dinar en el restaurant des d'on vam començar a fer la ruta.

Dóna goig compartir aquests moments tan enriquidors on l'amistat, el benestar i l'activitat física que genera la marxa nòrdica uneix tant a les persones.

Ah!, i no ens volem acomiadar sense dir-vos que l'adquisició de la tècnica correcta del Nordic Walking va per molt bon camí!

Que gaudiu de la galeria de fotos que us penjem.

Categories: Esdeveniments puntuals

Deixa un comentari

Estàs comentant com a convidat. Queda reservat a l'administrador d'aquest web el dret de publicar i contestar els comentaris que es rebin. Tots aquells comentaris amb caràcter obscè o despectiu no es publicaran.

On estem

• Ptge. Baró de Coubertin, 5
    08172 - Sant Cugat V.

Atenció al Públic

Dilluns a dijous, de 10 a 13 i 17 a 20 h.
Divendres, de 10 a 13 i de 16 a 19 h.