Activitats Físiques per a Adults

Informació Curs 2021/2022

DATA INICI ACTIVITATS: dilluns 13 de setembre de 2021. 
DATA FINALITZACIÓ: divendres 17 de juny de 2022

Calendari de festes (no es realitzen classes): festius nacionals i dijous 3 de març. Del 24 de desembre al 9 de gener (vacances de Nadal) i de l’11 al 18 d’abril (vacances Setmana Santa).

Quadre de preus:

OPCIONS QUOTA MATRICULA
Una hora setmanal de classe 13,49€

Nous usuaris/es

37,87€

Una hora i mitja setmanal de classe 20,23€
Dos hores setmanals de classe 26,78€
Tres hores o més setmanals de classe 35,65€


El cobrament de l’activitat es realitzarà mensualment i es farà efectiu mitjançant domiciliació bancària la primera setmana de cada mes. En el 1r rebut es cobrarà també l'import de la matricula que només es farà efectiva una única vegada per a nous i noves usuaries.

INSCRIPCIÓ ONLINE

DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS:

  • Gimnàstica de manteniment: Sessió destinada a millorar la condició física dins dels límits saludables. Es treballa també l'hàbit de l'exercici físic i les habilitats motrius.
  • Entrenament funcional: Activitat global destinada a buscar un rendiment òptim de tota la musculatura implicada en el moviment. S'entrena la força i la flexibilitat, es potencia la musculatura estabilitzadora de la columna i la regió abdominal.
  • TBC/Tonificació: Per a persones que vulguin enfortir el seu cos i els agradi fer-ho en grup, amb música i fent servir materials variats.
  • Pilates: Per millorar la flexibilitat i l'enfortiment de la musculatura sense forçar, amb la respiració, col·locació de pelvis i de la caixa toràcica. Es treballa sense màquines amb exercicis al terra.
  • Reequilibri postural: Sessió destinada a corregir males postures a través d'exercicis de consciència corporal i enfortiment muscular. L'objectiu és compensar i corregir postures errònies i treballar hàbits posturals correctes.
  • Ioga: Disciplina que es basa en el coneixement del propi ésser i la perfecció interior mitjançant tècniques corporals com ara la relaxació i la flexibilitat. Exercici suau per restablir l'equilibri muscular i psicològic.
  • Tai-txi: Tècnica xinesa mil·lenària d'activitat física suau que es basa en el control del moviment i la respiració, l'educació postural i la concentració.
  • Esports usuals: activitat per aprendre o millorar els fonaments bàsics d'alguns dels esports d'equip més habituals (bàsquet, handbol, futbol sala, voleibol). Cada sessió inclou un apartat específic de treball de la condició física.
  • Bàdminton: Curs d'iniciació i pràctica d'esports amb raqueta. Inclou també el coneixement del reglament, tàctiques de joc i preparació física bàsica.
  • Running: Sessió de condicionament físic centrat en la carrera contínua en espais exteriors. Es complementa amb exercicis de força i resistència, i incideix especialment en els abdominals i estiraments.
  • Ritmes llatins: Activitat física que es treballa enllaçant passos, de forma progressiva fins a construir petites coreografies, amb ritmes salseros, llatins, africans, jazz, etc. La base del treball és la música com l'aeròbic, però amb un estil més ballat.
  • Zumba: A través de la música es pretén desenvolupar i enfortir la musculatura mitjançant moviments de ball combinat amb rutines aeròbiques. Utilitza els principals ritmes llatinoamericans, com són la salsa, el merengue, la cúmbia, el reggaeton i la samba.
  • Hip-Hop: Activitat física mitjançant el ball, seguint una sèrie de passos i construint coreografies.
  • Marxa nòrdica: Activitat apta per a tothom, poc agressiva i amb un nivell d'esforç determinable per qui la practica. Practicant-la correctament, amb la tècnica ben assumida, afavoreix el benestar físic i psíquic i prevé certes lesions i patologies.