Activitats Físiques per a Adults

  • Gimnàstica de manteniment: Sessió destinada a millorar la condició física dins dels límits saludables. Es treballa també l'hàbit de l'exercici físic i les habilitats motrius.
  • Entrenament funcional: Activitat global destinada a buscar un rendiment òptim de tota la musculatura implicada en el moviment. S'entrena la força i la flexibilitat, es potencia la musculatura estabilitzadora de la columna i la regió abdominal.
  • TBC/Tonificació: Per a persones que vulguin enfortir el seu cos i els agradi fer-ho en grup, amb música i fent servir materials variats.
  • Pilates: Per millorar la flexibilitat i l'enfortiment de la musculatura sense forçar, amb la respiració, col·locació de pelvis i de la caixa toràcica. Es treballa sense màquines amb exercicis al terra.
  • Reequilibri postural: Sessió destinada a corregir males postures a través d'exercicis de consciència corporal i enfortiment muscular. L'objectiu és compensar i corregir postures errònies i treballar hàbits posturals correctes.
  • Ioga: Disciplina que es basa en el coneixement del propi ésser i la perfecció interior mitjançant tècniques corporals com ara la relaxació i la flexibilitat. Exercici suau per restablir l'equilibri muscular i psicològic.
  • Tai-txi: Tècnica xinesa mil·lenària d'activitat física suau que es basa en el control del moviment i la respiració, l'educació postural i la concentració.
  • Esports usuals: activitat per aprendre o millorar els fonaments bàsics d'alguns dels esports d'equip més habituals (bàsquet, handbol, futbol sala, voleibol). Cada sessió inclou un apartat específic de treball de la condició física.
  • Bàdminton: Curs d'iniciació i pràctica d'esports amb raqueta. Inclou també el coneixement del reglament, tàctiques de joc i preparació física bàsica.
  • Running: Sessió de condicionament físic centrat en la carrera contínua en espais exteriors. Es complementa amb exercicis de força i resistència, i incideix especialment en els abdominals i estiraments.
  • Ritmes llatins: Activitat física que es treballa enllaçant passos, de forma progressiva fins a construir petites coreografies, amb ritmes salseros, llatins, africans, jazz, etc. La base del treball és la música com l'aeròbic, però amb un estil més ballat.
  • Zumba: A través de la música es pretén desenvolupar i enfortir la musculatura mitjançant moviments de ball combinat amb rutines aeròbiques. Utilitza els principals ritmes llatinoamericans, com són la salsa, el merengue, la cúmbia, el reggaeton i la samba.
  • Hip-Hop: Activitat física mitjançant el ball, seguint una sèrie de passos i construint coreografies.
  • Marxa nòrdica: Activitat apta per a tothom, poc agressiva i amb un nivell d'esforç determinable per qui la practica. Practicant-la correctament, amb la tècnica ben assumida, afavoreix el benestar físic i psíquic i prevé certes lesions i patologies.